Urząd Miejski w Opolu Lubelskim - oficjalny serwis

Pokaż/ukryj listę języków
sobota 20.04.2024
Imieniny Agnieszki, Amelii i Szymona

Biuletyn Informacji PublicznejBIP

ePUAP

Instrukcja zgłaszania awarii na sieciach wodno-kanalizacyjnych OPK

22-03-2017 / środa

Instrukcja i schemat postępowania podczas zgłaszania awarii do Opolskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z  o.o.

1.    Zgłoszenie awarii może odbyć się drogą elektroniczną pod wskazany adres e-mail:
sekretariat@opk-opolelubelskie.pl
w.wod-kan@opk-opolelubelskie.pl

lub drogą telefoniczną w wyznaczonych godzinach pod wskazany numer telefonu:      
od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 15:00 pod numerem 81-827-23-02 w. 11, (sekretariat) 81-827-22-21

od poniedziałku do niedzieli w godzinach 15:00 – 07:00 pod numerem  81-827-27-59;

całodobowo pod numerem 601-304-510

2.     Zgłoszenie awarii musi zawierać następujące dane:
- Imię, Nazwisko, telefon kontaktowy Zgłaszającego
- adres wystąpienia awarii / numer posesji, orientacyjne miejsce wystąpienia awarii/
- krótki opis awarii

3.    Przyjęcie zgłoszenia po którym w możliwe najkrótszym czasie nastąpi mobilizacja, wizja lokalna oraz podjęcie działań naprawczych.

4.    Usunięcie usterki należy potwierdzić Pisemnie pracownikom Opolskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na Protokole usunięcia awarii.
Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pragnie poinformować, iż w przypadku zgłoszeń które nie leżą w zakresie działań eksploatacyjnych  i konserwacyjnych Spółki np. awarie przyłączy, uszkodzenia mechaniczne przyłączy i instalacji, zamarznięcia instalacji i przyłączy itp.  będą naliczane na Zgłaszającego opłaty za nieuzasadniony przyjazd pracowników.
 Stwierdzone awarie przyłączy i inne uszkodzenia na przyłączach mogą być naprawione przez Spółkę odpłatnie w ramach indywidualnego zlecenia.